Opremite kuću, izgradite dom.

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

Ovim uvjetima kupnje utvrđuju se postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda ponuđenih u internet trgovini www.omnia-shop.hr tvrtke Linea Nova d.o.o.

U navedenoj internet trgovini, tvrtka Linea Nova d.o.o se nalazi u ulozi Prodavatelja, a Kupac je svaki posjetitelj koji putem web shopa ili na neki drugi način naruči jedan ili više proizvoda od Prodavatelja.
Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili naručivanja proizvoda snosi Kupac.

Uz proizvode koji se nalaze u internet katalogu nastojimo dati što precizniji opis i sliku proizvoda, no unatoč tome, ne preuzimamo odgovornost za potpunu točnost navedenih podataka. U slučaju nezadovoljstva kupljenim proizvodom svaki kupac ima (bez navođenja posebnog razloga) pravo na reklamaciju i povrat sredstava sukladno važećem Zakonu o zaštiti potrošača.

Cijene

Sve cijene na stranicama www.omnia-shop.hr izražene su u EU i HRK po zakonsko propisanom tečaju 1 euro = 7,53450 kuna i sadrže obračunatu zakonsku stopu PDV-a.

Linea Nova d.o.o zadržava pravo izmjene cijena proizvoda. Cijene proizvoda su maloprodajne.

Naručivanje

Svi proizvodi ponuđeni u našoj web trgovini mogu se naručiti putem web shop-a, putem telefona ili putem e-maila: info@omnia-shop.hr

Narudžbe se obrađuju radnim danom pon-pet 09-17 sati.
Nakon svake zaprimljene narudžbe (bilo putem elektronskog obrasca web shop-a, ili na neki drugi način), Kupcu će biti dostavljena ponuda s iskazanim rokom važenja, rokom i načinom isporuke, te uputom za plaćanje.

Za narudžbe plaćene kreditnim karticama putem sustava web shop-a, kupcu se neće dostavljati zasebna ponuda, već se nakon izvršenog plaćanja pristupa postupku isporuke kupljene robe (osim u slučaju nemogućnosti isporuke ili promijene cijene, o čemu će kupac biti obaviješten).

Plaćanje

Kupcima se nude različiti modeli plaćanja:

Plaćanje općom uplatnicom ili virmanom:
Nakon zaprimanja Vaše narudžbe, na Vaš e-mail dostaviti ćemo Vam neobvezujuću ponudu. Uplatu po ponudi možete izvršiti osobnim internet bankarstvom ili u bilo kojoj poslovnici banke, Fine, pošte… Nakon što uplata bude evidentirana na našem računu, kupljene proizvode isporučujemo na
adresu dostave naznačenu na ponudi po kojoj je izvršena uplata.

Plaćanje karticama putem web shop-a:
Naručene artikle možete platiti jednom od kartica:

Napomena: Vaša kartica nakon autorizacije iznosa još neće biti terećena za navedeni iznos. Podaci će se provjeriti i najaviti će se vaš trošak. Tek nakon
što utvrdimo raspoloživost naručenih proizvoda, izvršiti ćemo naplatu sredstava i isporučiti kupljenu robu. U slučaju neraspoloživosti/nemogućnosti dobave nekog od artikala, naplata se otkazuje i vaša kartica više ne može biti terećena. Radi vaše zaštite, naplatni sustav ne dopušta naplatu većeg iznosa od prethodno autoriziranog, niti dopušta uvid u broj vaše kreditne kartice. Kada otkažemo naplatu transakcije ili potvrdimo naplatu, sustav će vam poslati obavijest na vaš e-mail.

Sigurnost plaćanja kreditnim karticama

Linea Nova d.o.o. koristi WSPay za online plaćanja. WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Dostava

Nakon što uplata po ponudi/predračunu (ili uplata kreditnom karticom) bude evidentirana na našem transakcijskom računu, kupljena roba priprema se za isporuku.

Linea Nova d.o.o obvezuje se u roku koji je naznačen na ponudi po kojoj ste izvršili plaćanje, isporučiti na dostavu sve naručene i plaćene proizvode. Proizvodi koji su dostupni na vlastitim zalihama u web shop-u imaju oznaku ”Raspoloživo” dok proizvodi koji su dostupni na skladištima poslovnih partnera i generalnih uvoznika imaju oznaku ”Dobavljivo” i raspoloživi su temeljem narudžbe. Ukoliko Linea Nova d.o.o. iz nekog razloga nije u mogućnosti dostaviti sve naručene proizvode, pravovremeno će kontaktirati Kupca i ovisno o njegovoj želji dogovoriti produženi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje narudžbe.

Od situacije nemogućnosti isporuke nekog od naručenih i plaćenih proizvoda, Kupac je u potpunosti zaštićen budući da se ponuda koja se dostavlja Kupcu i po kojoj se vrši plaćanje izrađuje nakon provjere raspoloživosti proizvoda, koji se potom rezervira na skladištu Prodavatelja. U slučaju da zbog nepredviđenih razloga (više sile ili slično) Prodavatelj ne bude u mogućnosti isporučiti plaćene proizvode, Linea Nova d.o.o se obvezuje Kupcu izvršiti povrat uplaćenih sredstava u roku 14 radnih dana.

Troškovi dostave kupljenih proizvoda na željenu adresu ovise o transportnoj težini proizvoda i uvijek su jasno iskazani u sklopu Vaše košarice odnosno na ponudi za uplatu. U slučaju glomaznosti i vanstandardnih dimenzija pošiljke, zadržavamo pravo povećanja cijena transporta sukladno cjeniku prijevoznika. U slučaju navedenog uvećanja cijene dostave, ukupni trošak dostave na adresu kupca biti će uvijek jasno iskazan na ponudi koju ćemo Vam dostaviti temeljem vašeg upita.

Ukoliko prilikom kupovine, kao način preuzimanja kupljene robe, kupac odabere osobno preuzimanje robe na adresi prodavatelja, troškovi dostave se ne naplaćuju.

Dostava proizvoda obavlja se putem logističkih tvrtki H Logistics d.o.o. Ante Starčevića 83, 31400 Đakovo ili drugih ugovornih partnera. Dostava se obavlja svakim radnim danom te se kupljena roba na željenu adresu za područje Hrvatske izvršava u roku 2-7 radnih dana, odnosno u roku koji je naznačen na ponudi po kojoj je izvršeno plaćanje. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt.

Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već samo do ulaza u zgradu.

Dostava na otoke koji nisu mostom povezani s kopnom vrši se u dogovoru s kurirskom službom. Kupac nakon online kupnje, u tom slučaju može elektroničkom prepiskom na adresu: info@omnia-shop.hr, primjerice dogovoriti: preuzimanje robe u trajektnom pristaništu na kopnu. Ukoliko nakon online kupnje u tom slučaju s Kupcem ne bude postignut dogovor o mjestu preuzimanja proizvoda najkasnije u roku 8 dana od dana izvršene kupnje, smatrat će se protekom 8-og dana od dana izvršene uplate da su Prodavatelj i kupac sporazumno raskinuli kupoprodajni ugovor te će potom Prodavatelj kupcu izvršiti povrat uplaćene cijene u roku od 7 radnih dana.

Osim na području Hrvatske i Slovenije, isporuke robe vrše se i na kućnu adresu kupca na području ostalih država članica EU.

Preuzimanje proizvoda od dostavljača – Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je izvršio isporuku te tražiti sastavljanje zapisnika o nastaloj šteti, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U suprotnom, naknadne se reklamacije neće moći uvažiti.

Povrat ili raskid ugovora

Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana, računajući od dana preuzimanja proizvoda.

Ugovor se raskida pisanom obaviješću o raskidu ugovora na način da se ispuni Obrazac za jednostrani raskid ugovora ili putem druge nedvosmislene izjave kojom Kupac izražava volju za raskidom ugovora.

Kupac je obrazac ili prethodno spomenutu izjavu dužan dostaviti Prodavatelju, putem pošte na adresu sjedišta ili putem e-maila : info@omnia-shop.hr

Ukoliko Kupac podnosi nedvosmislenu izjavu putem gore navedenih mogućnosti komunikacije, dužan je navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.

Ukoliko Kupac šalje obrazac elektroničkim putem, Prodavatelj će u najkraćem mogućem roku obavijestiti Kupca o primitku.
U slučaju iz prethodne točke, Kupac se obvezuje vratiti isporučeni proizvod Prodavatelju na adresu navedenu za povrat.

Za proizvod koji se vraća, Prodavatelj se obvezuje u roku od 14 dana od dana kada je zaprimio obavijest o Jednostranom raskidu ugovora, a nakon što primi vraćenu robu, izvršiti povrat uplaćenih sredstava, osim troškova dostave. Povrat uplaćenih sredstava se vrši na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu.
Kupac je dužan izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio Prodavatelj o odluci raskida ugovora. Kupac vrši povrat robe o vlastitom trošku.

Ovlašteni kontrolor Prodavatelja će prilikom preuzimanja vraćene robe istu prethodno prekontrolirati da li je ista u urednom stanju – u onom stanju u kojem je Kupcu bila predana u posjed:

Ukoliko se pregledom vraćene robe po ovlaštenom kontroloru Prodavatelja utvrdi da je roba u cijelosti uredna po svim točkama, smatrat će se da je Kupac uredno izvršio svoju obvezu po osnovi jednostranog raskida ugovora. Ukoliko se pregledom predmetne robe po kontroloru Prodavatelja utvrdi da roba nije u cijelosti uredna po svim točkama , Prodavatelj je ovlašten odbiti prihvat takve robe te Kupac nije ovlašten zahtijevati povrat izvršene uplate zbog neispunjenja svoje obveze temeljem izjave o jednostranom raskidu ugovora.

Ne odgovaramo za krivo naručenu robu. U slučaju povrata ispravne robe kupac snosi troškove dostave. Roba mora biti vraćena prodavatelju u neoštećenoj i original ambalaži, sa svim priloženim dokumentima i pripadajućom opremom. Povrat mora biti unaprijed dogovoren.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora u sljedećim slučajevima propisanima u Zakonu o zaštiti potrošača:

Kupac je, kada vrši povrat proizvoda, proizvod koji vraća dužan vratiti u originalnoj ambalaži, izvorno tvorničkom pakiranju bez ikakvih nedostataka, kompletan sa svim pripadajućim dijelovima i svom dokumentacijom, a svaka oznaka kojoj je svrha ukazati kako proizvod nije korišten ili oštećen ne smije biti uklonjena ili oštećena.

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom. Ukoliko se utvrdi da je proizvod koji je vraćen na bilo koji način bio upotrebljen pa i za vizualizaciju isti će biti vraćen, te povrat neće biti prihvaćen.

U slučaju povrata robe, zaračunavamo manipulativne troškove u iznosu od 20% od vrijednosti vraćene robe.

Izvan sudsko rješavanje potrošačkih sporova:

U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.
Postupak pred sudovima časti iz ovog članka provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača.

Mirenje pred centrima za mirenje iz ovoga članka provodi se sukladno odredbama Zakona o mirenju, te sukladno Pravilniku o mirenju centra za mirenje. Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora će uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijeti odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore.

ONLINE platforma za riješavanje sporova:
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika.

Zaštita privatnosti i osobnih podataka

Tvrtka Linea Nova d.o.o. se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne podatke o kupcima/korisnicima koji su neophodni za ispunjenje naših obveza, informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Linea Nova d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti i osobnih podataka.

Više o Zaštiti osobnih podataka, u skladu s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR regulativa), možete pročitati ovdje.

Kontakt podaci za povrat

LINEA NOVA d.o.o.
Zagrebačka cesta 211, 10090 Zagreb
OIB: 25770088002
tel: +385 95 3946 096

e-mail: info@omnia-shop.hr
https: omnia-shop.hr
Radno vrijeme: PON – PET 9:00 – 17:00

Proizvodi mjeseca

58,58  (441,37 kn)308,75  (2.326,28 kn)