Opremite kuću, izgradite dom.

Radno vrijeme pozivnog centra:
Pon-Pet: 08:00 – 16:00

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

Ovim uvjetima kupnje utvrđuju se postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda ponuđenih u internet trgovini www.omnia-shop.hr tvrtke Linea Nova d.o.o.

U navedenoj internet trgovini, tvrtka Linea Nova d.o.o se nalazi u ulozi Prodavatelja, a Kupac je svaki posjetitelj koji putem web shopa ili na neki drugi način naruči jedan ili više proizvoda od Prodavatelja.
Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili naručivanja proizvoda snosi Kupac.

Uz proizvode koji se nalaze u internet katalogu nastojimo dati što precizniji opis i sliku proizvoda, no unatoč tome, ne preuzimamo odgovornost za potpunu točnost navedenih podataka. U slučaju nezadovoljstva kupljenim proizvodom svaki kupac ima (bez navođenja posebnog razloga) pravo na reklamaciju i povrat sredstava sukladno važećem Zakonu o zaštiti potrošača.

Cijene

Sve cijene na stranicama www.omnia-shop.hr izražene su u HRK i EU po zakonsko propisanom tečaju 1 euro = 7,53450 kuna i sadrže obračunatu zakonsku stopu PDV-a.

Linea Nova d.o.o zadržava pravo izmjene cijena proizvoda. Cijene proizvoda su maloprodajne.

  • Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti na www.omnia-shop.hr.
  • Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode.
  • Neovisno od prethodne točke ovih Općih uvjeta, sva naručena roba biti će isporučena po cijenama koje su vrijedile pri izradi ponude odnosno u trenutku potvrde narudžbe, a istom će se pristupiti isključivo u slučaju značajnije promjene cijene od strane dobavljača. Cijene iskazane na ponudama koje se dostavljaju kupcima (na temelju njihovih narudžbi), ne mogu se mijenjati u roku važenja ponude i obvezujuće su za Linea Nova d.o.o. kao Prodavatelja.

Naručivanje

Svi proizvodi ponuđeni u našoj web trgovini mogu se naručiti putem web shop-a, putem telefona ili putem e-maila: info@omnia-shop.hr

Narudžbe se obrađuju radnim danom pon-pet 08-16 sati.
Nakon svake zaprimljene narudžbe (bilo putem elektronskog obrasca web shop-a, ili na neki drugi način), Kupcu će biti dostavljena ponuda s iskazanim rokom važenja, rokom i načinom isporuke, te uputom za plaćanje.

Za narudžbe plaćene kreditnim karticama putem sustava web shop-a, kupcu se neće dostavljati zasebna ponuda, već se nakon izvršenog plaćanja pristupa postupku isporuke kupljene robe (osim u slučaju nemogućnosti isporuke ili promijene cijene, o čemu će kupac biti obaviješten).

Plaćanje

Poštovani kupci,
 
zbog tehničkih poteškoća trenutno nismo u mogućnosti provesti kartično plaćanje.
 
Mogućnosti plaćanja su sljedeći:
  • Virman / opća uplatnica,
  • plaćanje pouzećem

 

Slobodno nas kontaktirajte za pomoć kod plaćanja.
 
Nadamo se da ćemo tehnički problem ukloniti u što kraćem roku.

Sigurnost plaćanja kreditnim karticama

Linea Nova d.o.o. koristi WSPay za online plaćanja. WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Dostava

Nakon što uplata po ponudi/predračunu (ili uplata kreditnom karticom) bude evidentirana na našem transakcijskom računu, kupljena roba priprema se za isporuku.

Linea Nova d.o.o obvezuje se u roku koji je naznačen na ponudi po kojoj ste izvršili plaćanje, isporučiti na dostavu sve naručene i plaćene proizvode. Proizvodi koji su dostupni na vlastitim zalihama u web shop-u imaju oznaku ”Raspoloživo” dok proizvodi koji su dostupni na skladištima poslovnih partnera i generalnih uvoznika imaju oznaku ”Dobavljivo” i raspoloživi su temeljem narudžbe. Ukoliko Linea Nova d.o.o. iz nekog razloga nije u mogućnosti dostaviti sve naručene proizvode, pravovremeno će kontaktirati Kupca i ovisno o njegovoj želji dogovoriti produženi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje narudžbe.

Od situacije nemogućnosti isporuke nekog od naručenih i plaćenih proizvoda, Kupac je u potpunosti zaštićen budući da se ponuda koja se dostavlja Kupcu i po kojoj se vrši plaćanje izrađuje nakon provjere raspoloživosti proizvoda, koji se potom rezervira na skladištu Prodavatelja. U slučaju da zbog nepredviđenih razloga (više sile ili slično) Prodavatelj ne bude u mogućnosti isporučiti plaćene proizvode, Linea Nova d.o.o se obvezuje Kupcu izvršiti povrat uplaćenih sredstava u roku 14 radnih dana.

Troškovi dostave kupljenih proizvoda na željenu adresu ovise o transportnoj težini proizvoda i uvijek su jasno iskazani u sklopu Vaše košarice odnosno na ponudi za uplatu. U slučaju glomaznosti i vanstandardnih dimenzija pošiljke, zadržavamo pravo povećanja cijena transporta sukladno cjeniku prijevoznika. U slučaju navedenog uvećanja cijene dostave, ukupni trošak dostave na adresu kupca biti će uvijek jasno iskazan na ponudi koju ćemo Vam dostaviti temeljem vašeg upita.

Ukoliko prilikom kupovine, kao način preuzimanja kupljene robe, kupac odabere osobno preuzimanje robe na adresi prodavatelja, troškovi dostave se ne naplaćuju.

Dostava proizvoda obavlja se putem logističkih tvrtki H Logistics d.o.o. Ante Starčevića 83, 31400 Đakovo ili drugih ugovornih partnera. Dostava se obavlja svakim radnim danom te se kupljena roba na željenu adresu za područje Hrvatske izvršava u roku 2-7 radnih dana, odnosno u roku koji je naznačen na ponudi po kojoj je izvršeno plaćanje. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt.

Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već samo do ulaza u zgradu.

Dostava na otoke koji nisu mostom povezani s kopnom vrši se u dogovoru s kurirskom službom. Kupac nakon online kupnje, u tom slučaju može elektroničkom prepiskom na adresu: info@omnia-shop.hr, primjerice dogovoriti: preuzimanje robe u trajektnom pristaništu na kopnu. Ukoliko nakon online kupnje u tom slučaju s Kupcem ne bude postignut dogovor o mjestu preuzimanja proizvoda najkasnije u roku 8 dana od dana izvršene kupnje, smatrat će se protekom 8-og dana od dana izvršene uplate da su Prodavatelj i kupac sporazumno raskinuli kupoprodajni ugovor te će potom Prodavatelj kupcu izvršiti povrat uplaćene cijene u roku od 7 radnih dana.

Osim na području Hrvatske i Slovenije, isporuke robe vrše se i na kućnu adresu kupca na području ostalih država članica EU.

Preuzimanje proizvoda od dostavljača – Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je izvršio isporuku te tražiti sastavljanje zapisnika o nastaloj šteti, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U suprotnom, naknadne se reklamacije neće moći uvažiti.

Povrat ili raskid ugovora

Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana, računajući od dana preuzimanja proizvoda.

Ugovor se raskida pisanom obaviješću o raskidu ugovora na način da se ispuni Obrazac za jednostrani raskid ugovora ili putem druge nedvosmislene izjave kojom Kupac izražava volju za raskidom ugovora.

Kupac je obrazac ili prethodno spomenutu izjavu dužan dostaviti Prodavatelju, putem pošte na adresu sjedišta ili putem e-maila : info@omnia-shop.hr

Ukoliko Kupac podnosi nedvosmislenu izjavu putem gore navedenih mogućnosti komunikacije, dužan je navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.

Ukoliko Kupac šalje obrazac elektroničkim putem, Prodavatelj će u najkraćem mogućem roku obavijestiti Kupca o primitku.
U slučaju iz prethodne točke, Kupac se obvezuje vratiti isporučeni proizvod Prodavatelju na adresu sjedišta ili poslovnice.

Za proizvod koji se vraća, Prodavatelj se obvezuje u roku od 14 dana od dana kada je zaprimio obavijest o Jednostranom raskidu ugovora, a nakon što primi vraćenu robu, izvršiti povrat uplaćenih sredstava, uključujući i troškove dostave osim ukoliko Kupac nije odabrao drugu vrstu isporuke, a skuplju od standardnog najjeftinijeg načina dostave Prodavatelja. Povrat uplaćenih sredstava se vrši na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu.
Kupac je dužan izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio Prodavatelj o odluci raskida ugovora. Kupac vrši povrat robe o vlastitom trošku.

Ovlašteni kontrolor Prodavatelja će prilikom preuzimanja vraćene robe istu prethodno prekontrolirati da li je ista u urednom stanju – u onom stanju u kojem je Kupcu bila predana u posjed:

  • da je vraćena upravo isporučena roba,
  • da proizvod u ispravnom stanju u pogledu količine
  • da je proizvod bez vidljivih nedostataka
  • da je uz proizvod priložena sva prateća dokumentacija (ovisno o vrsti proizvoda).

 

Ukoliko se pregledom vraćene robe po ovlaštenom kontroloru Prodavatelja utvrdi da je roba u cijelosti uredna po svim točkama, smatrat će se da je Kupac uredno izvršio svoju obvezu po osnovi jednostranog raskida ugovora. Ukoliko se pregledom predmetne robe po kontroloru Prodavatelja utvrdi da roba nije u cijelosti uredna po svim točkama , Prodavatelj je ovlašten odbiti prihvat takve robe te Kupac nije ovlašten zahtijevati povrat izvršene uplate zbog neispunjenja svoje obveze temeljem izjave o jednostranom raskidu ugovora.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora u sljedećim slučajevima propisanima u Zakonu o zaštiti potrošača:

  • ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču;
  • ako je predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
  • ako je predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim


Kupac je, kada vrši povrat proizvoda, proizvod koji vraća dužan vratiti u originalnoj ambalaži, kompletan sa svim pripadajućim dijelovima i svom dokumentacijom, a svaka oznaka kojoj je svrha ukazati kako proizvod nije korišten ili oštećen ne smije biti uklonjena ili oštećena.

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

U slučaju povrata robe, zaračunavamo manipulativne troškove u iznosu od 25% od vrijednosti vraćene robe.

Izvan sudsko rješavanje potrošačkih sporova:

U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.
Postupak pred sudovima časti iz ovog članka provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača.

Mirenje pred centrima za mirenje iz ovoga članka provodi se sukladno odredbama Zakona o mirenju, te sukladno Pravilniku o mirenju centra za mirenje. Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora će uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijeti odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore.

ONLINE platforma za riješavanje sporova:
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Zaštita privatnosti i osobnih podataka

Tvrtka Linea Nova d.o.o. se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne podatke o kupcima/korisnicima koji su neophodni za ispunjenje naših obveza, informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Linea Nova d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti i osobnih podataka.

Više o Zaštiti osobnih podataka, u skladu s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR regulativa), možete pročitati ovdje.

Kontakt i opći podaci o društvu

LINEA NOVA d.o.o.
Dobriše Cesarića 11, 31000 Osijek
OIB: 25770088002
tel: +385 95 3946 096

e-mail: info@omnia-shop.hr
https: omnia-shop.hr
Radno vrijeme: PON – PET 8:00 – 16:00 h